Search This Blog

Friday, February 18, 2011

aku memang x suka makan taugeh



aku memang paling benci makan taugeh.aku sanggup asingkan mee ngan taugeh bila makan kt kedai..Huhu~x tau lar napa..sayur lain semua aku makan..tapi sayur yang ini jer aku paling x suka..Dulu masa kt asrama..ramai kawan2 aku panggil aku dengan nama nickname"Ayoub Taugeh"..hihi~aku x kisah pon..janji nama tu tiada unsur2 kejahatan.aku start x makan taugeh sejak lahir lagi..aku pon tak tau napa..kadang2 mak aku saja jer dengki aku masak sayur taugeh tumis air..adoi..aku punya lar pening kepala bila nak makan..kadang2 tue aku aku goreng jer telur..x pon masak sendiri.aku kt rumah memang keja aku memasak..jadi tak de masalah kalau aku nak masak.dan biasanya aku masak ngan ekspress..hihi~10 minit..smua dah siap masak.hihi~air minum dah siap atas meja..

No comments:

Post a Comment